Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť
Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť
Škola sa zapojila do tohto projektu od februára 2014 v spolupráci s Národným ústavom certifikovaných meraní vzdelávania /NÚCEM/. Cieľom výskumných úloh je nájsť metodológiu hodnotenia a matematický model kvality školy. Otázka má celospoločenský význam a vysokú prioritu pre školskú politiku. To vyžaduje overovať množstvo faktorov a bez spolupráce so žiakmi sa určený cieľ nedosiahne. Rodinné zázemie žiaka sa v európskych krajinách zisťuje dotazníkom ekonomického, sociálneho kultúrneho statusu žiaka – ESCS. V našej škole tento dotazník vyplnili elektronicky žiaci 2. ročníka a SEXTY.
K vytvoreniu celkového obrazu školy prispeli aj vyplnené dotazníky učiteľov s témou „Klíma školy“. Výsledky zasielal NÚCEM škole. Škola na základe zistených faktov zlepšila jednotlivé prvky testovaných oblastí. V rámci tohoto projektu si študenti 4.ročníka a OKTÁVY vyskúšali vedomosti v maturitných predmetoch pomocou testovania online a ofline.